...
.
...

torsdag 27 augusti 2015

Tre saker jag avskyr

Utklädda barnunderhållare som nödvändigtvis ska vara på en och försöka kommunicera på ett"TOKIGT" sätt. Hatar dem lika mycket nu som när jag var liten. Vill bara slita av dem det överdimensionerade huvudet eller rycka ifrån dem vad för fånig rekvisita de nu har i händerna och vråla "Get a grip, MÄNNISKA?!"

Människor som bara måste upplysa en om att det går att äta det djur man tycker om. Okej, att det kan vara av intresse eller whatever. Men de personer som inte kan släppa det när man uppenbarligen inte finner ämnet det minsta givande, utan kanske rent utav blir illa berörd, förtjänar inget mindre än en örfil. Lägg av! Bara lägg av.

Butikspersonal som tvunget ska göra allt för att få en att le eller vara hjärtlig. Jag är alltid trevlig mot kassörskor osv, men ibland har man dagar då man inte känner för att glittra med ögonen eller säga Ha en bra dag! Man vill bara köpa sin handsprit och gå därifrån. I'm not there to make your day bara för att du har principer. LÅT MIG VA!

Så vill ni förlora mig som vän vet ni vad ni ska göra.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar