...
.
...

måndag 31 augusti 2015

Hallå mina vackra!

Utgår från att ni är vackra. De flesta är ju det. Men jaja, ni är unika osv osv. *tummar upp & stort leende*

Idag har jag för första gången känt att min längd (kort) varit ett handikapp. Okej, jag har upplevt det tusentals gånger, men idag var första gången det på riktigt var en begränsning. Den gör nämligen att jag med största sannoliket inte skulle bli en bra hantverkare. Det är ju ingen super-loss sådär, men ändå. Har nämligen byggt klart Kaspers lilla (heh) bur idag! Nu åkte taket på så äntligen kan han springa på den stora ytan dygnet runt. Känns väldigt bra. Nåt annat som känns bra är hans spektakulärt mjuka päls. Lenare får man på fullaste allvar leta länge efter.

Hur som helst. Nu ska jag bege mig in till mitt sällskap. Hörde nåt om Amarone..?


Gammal bild pga brist på både det ena och det andra (t ex energi & mobilbatteri).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar