...
.
...

tisdag 11 augusti 2015

Jag är hög

Men åååå, alltså! Som jag planerat för att denna vlog skulle komma upp mitt på dagen idag. För ganska exakt tolv timmar sen faktiskt. Men det där spektakulärt asroliga jag skulle göra idag ni vet... Det var att SKAFFA ETT (till) DJUR!!! Och det vart lite spontant så det det tog lite fokus jag inte räknat med idag. Är allmänt gråtfärdig av lycka. Och tänker inte paja denna makalösa dag med magont för att jag inte får ut vlogen. Faktum är att det är det lella nätets fel, det bestämde sig för att vara långsamt helt enkelt. MEN MEN. Min vita, fluffiga, nya vän får ni se mer av kanske t ex imorgon. Så länge kan ni beskåda denna majestätiska varelse (hästen) som är så vänlig och andas på min kind ibland. Mys på hög nivå!!



(Vlogen kommer obviously ASAP imorrn..!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar