...
.
...

lördag 22 augusti 2015

A-Z

A- Age: 25

B- Biggest Fear: Hm..? Svårt!! Att förlora de jag älskar kanske?

C- Current Time: 12.39 (första gången jag började, nu: 19.39 - whow, EXAKT 7 h senare)

D- Drink you last had: Ett glas vatten! Alkoholhaltiga...rött vin.

E- Easiest Person To Talk to: Oj. Beror ju helt på! Mina syskon eller Tora för det mesta. Andra gånger är det lärare, ibland är det Karl, ibland Elin, ibland di små djurena...superolika, obviously.

Bildkälla

F- Favorite Song: Kan OMÖJLIGT välja en, men gillar Don't Stop Believing med Journey i princip jämt.

G- Ghosts, are they real: Nää.

H- Hometown: Bon Temps.

I- In love with? Mina syskonbarn.

J- Jealous Of: Ööh..icke utbrända människor..?

K- Killed Someone? Haha, va? Nej. Förutom insekter då.

Bildkälla

L- Last time you cried?: 19:e augusti.

M- Middle Name: Zingoallá.

N- Number of Siblings: 7!

O- One Wish: Jämställdhet.

P- Person who you last called: På telefon? Eva tror jag. Irl? En häst.

Q- Question you're always asked: "Wow, hur är det att ha så många syskon?"

R- Reason to smile:  Kärlek.

Bildkälla

S- Song last sang: Eeeh... Lascia Ch'io Pianga..? Eller nä, The Joker var det nog.

T- Time you woke up: Strax innan nio nån gång.

U- Underwear Color: Vit & mörkblå.

V- Vacation Destination: Om jag får önska? Italien kanske?

Bildkälla

W- Worst Habit: Att jag går omkring utomhus i bara sockar och sällan använder skor.

X- X-Rays you've had: Inga!

Y- Your favorite food: Vette tusan... Gurka? Skoja. ......?! Goda grejer........

Z- Zodiac Sign: Lejon.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar