...
.
...

söndag 5 april 2015

Sunday SumUp; 15W14


Tjoooohoooo...! Har man inget att blogga om så bloggar man inte, det är min... vad heter det... devit? Devis? Melodi....... Ah, ni fattar! Men grejer på nätet har jag gillat/intresserat mig för i veckan likafullt. (Vad är det med mig och konstiga uttryck idag??) Har ni inget bättre för en kväll som denna kan ni alltså förkovra er (...) med följande:


1. Veckans roligaste! Twitterkontot The Average Shark . Framförallt med tanke på vilket enda konto hajen, so to speak, följer.

2. Hade ingen aning om att "Even though New York taxis were not officially required to be painted yellow—specifically,'Dupont M6284 or its equivalent'—until 1967, cab companies started painting their cars yellow before World War I."

3. Har ni sett Wild? Detta hände med Reesezz shoez.

4. Så himla fint citat av ett barn som svar på frågan om vilket som är "the happiest moment of your life". | Skönaste ungen ju!

5. Ett barns perspektiv via GoPro! Det vore ju en garanti för att mörda tid på ett sätt som känns sjukt och oproduktivt på så många plan.. men skulle ändå vilja göra detta inte bara med barn jag känner, utan på mig själv, mina vänner och allmänt okänt folk. Otroligt intressant ju! 

6. Haha! Utgår från att detta är ett april-skämt. Men sanningen är ju att detta är tusen gånger mer intressant (och snyggt!!) än någon annan blogg-kollektion jag sett! Kan typ tänka mig flera av looksen. Hanapee levererar återigen.

7. Penny Schulmans skratt. Lite lätt smittande.

8. Julia van der Toorn kör Oops I did it again. Så sjuukt groovey..!

9. "Baby stingrays look like raviolis stuffed with tiny damned souls."

10. Ett annorlunda sätt att märka upp toalett-dörrar på.


Bonus: Martin Huss & Josefin Knaves löjligt söta son Bo! Glad Påsk allesamman!


Bildkälla (via)

Tack för tips Olof & Johanna!
Tidigare Sunday SumUps hittas HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar