...
.
...

lördag 18 april 2015

Övergiven av Hanapee, kläckta ägg och en kärleksscen på 80 minuter


It'z been zome time zince on of those liztz. So  here we go:


Min senaste pinnade bild på Pinterest:
Använder ju Pinterest oerhört lite, men ska se om jag kan hitta....okej, detta är inte den senast pinnade (för den var inte så kul) men några vrål-nice från samma board. Gissa temat, höhö! *Inspiration*

Bildkällor: 1, 2, 3


Mitt senaste inkommande sms:

"Pussipusspuss" Haha.
Mitt senaste inkommande whatsapp:
"<3 söt du är! Sov gott!"
Mitt senaste skickade mail:
"Hahaha...! Awesome."
Mitt senaste sparade blogginlägg på Bloglovin:
Har aldrig sparat ett inlägg på Bloglovin. Vet inte hur man gör & använder det inte.

Mitt senaste lagda ord på wordfeud:
Började en match med Hanapee för ett tag sen och hon skrev att jag skulle förbereda mig på att bli PISKAD. Varpå jag svarade *sätter på mig ridhjälmen*, men hon la aldrig nåt ord. Fail. Eller win, för mig då. Tur i spel, otur i kärlek (från henne rå) osv. Minns inte mitt ord men har för mig att det var rätt stabilt trots att jag inte spelat på många månader. 
Min senaste klarade bana på candy crush:
Använder mig ej av detta vidriga spel. Provade för nåt år sen men la av på en gång. Blev ju dock beroende av Jelly Splash, detoxade och har nu börjat igen på ett icke missbrukar-sätt. Är stolt över att vara på bana 304!

Mitt senaste telefonsamtal:
Öööö. Det var nog med en syster. Pratar sällan i telefon asså!
Min senaste seriebesatthet:
Besatt och besatt. Sträck-såg ju så sett Downton Abbey. Kanske White Collar annars. 

Mitt senaste skickade facebookmeddelande:
En otroligt ful sticker av ett ägg som kläcks i en stekpanna och säger "Hi!".

Min senaste nedladdade app:
O. Perfect Piano tror jag.
Mitt senaste Pinterestrecept jag lagade:
Hahaha, va? Aldrig gjort! Vet faktiskt inte när jag senast lagade något efter recept ens. Jo, kanske när jag gjorde banankaka för några veckor sen. Utbrändhet och annat gör att jag sällan lagar mat nu för tiden. Äter mest riktig mat (som i lagad mat, ev på recept) i skolan. Men detta ser ju gott ut i alla fall (hallon liksom!!). Är otroligt bra på att vända pannkakor btw.

Bildkälla

Min senaste att följa på Instagram:

Min senaste nya blogg att följa:
Hmm.. Miss Moss är fortfarande ett av de senaste tillskotten. Har inte helt kommit in i rutinen att följa varken den eller min nyaste (är extremt efter uppenbarligen) upptäckt: Hej hej vardag, trots att bägge två är rätt fantastiska. Sandra Beijer (niotillfem), som jag lånade denna listan av, har jag börjat gå in på lite sporadiskt nu för tiden också. Fin!

Min senaste sedda film/dokumentär/serie på Netflix:
Har nästan bara sett kassa grejer på Netflix det senaste, utbudet är ju inte strålande precis. Såg tex Limitless som bådade väldigt gott men sen plötsligt slutade helt utan conclusion eller någon typ av faktisk poäng? Men Anatomy of a Love Seen var väldigt speciell och ganska fin. Won't Back Down  samt Company Men var helt okej också.
Min senaste bild att bli taggad i på Facebook:
Hahah, en beskärd version (den till höger) av en tidigare profilbild (d.t.v.). Plötsligt hade en klasskompis den som coverphoto.


Min senaste spelade låt på Spotify:
Det har jag jättesvårt att avgöra. Men den senaste jag aktivt letade upp var Markus Krunegård - Askan är den bästa jorden, efter att Hannah & Amanda spelat den i sin podcast men jag inte hört ordenligt. Har i princip inte lyssnat på honom alls förut, men gillar starkt ibland. Sjukt typ...banalt, nogen gange kasst men då och då fruktansvärt fint också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar