...
.
...

onsdag 22 april 2015

Grilla?

Godmorgon mina kära! Och extra varmt välkomna till alla nya fina läsare! Hope y'all gonna trivas här. Berätta gärna vilka ni är i kommentarerna för extra connection. Extra connection..seriöst, som att detta är något slags sälj-erbjudande. Ni fattar vad jag menar! Bloggen är i allra högsta grad gratis, ni är varmt välkomna allesamman & jag är nyfiken på vilka ni är! Så, helt enkelt.

Jag är också ganska nyfiken på mannen som stått utanför mitt fönster och grillat två dagar i rad. Eller, jag vet egentligen allt jag behöver veta, men han är lite intressant. Precis i hörnet av gräsmattan utanför vår trappuppgång står han med sin klotgrill (trots att det finns en grillplats på andra sidan huset). Det ser rätt chill ut, men är ändå lustigt på nåt vis. Kanske för att det är så nära mitt fönster. Och för att han verkar så oerhört dedikerad.

Faktum är att jag var på årets första grillning själv igår! Jag grillade inget en fick mig en bra dos av engångsgrills-rök i solsken och det är ju härligt på sitt sätt. Sen drog några av oss hem till Oliver i klassen, diskuterade hans fula porslin, låg raklånga på hans säng, rökte i fönstret (inte jag), pratade konst och hälsade på hans guldfisk Charlie (som jag ej vill shota). I korta drag.



Oh well, godmorgon var det! Kanske, kanske, kanske kommer det ett till åsiktsinlägg i eftermiddag. Orkar ni med det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar