...
.
...

fredag 17 april 2015

Oklara striptease-minnen

För ett tag sen såg jag filmen Love - and other disasters och vid ett tillfälle kommer en manlig strippa in med en musikbox av något slag och sliter av sig jackan. Och då fick jag världens dèja vu. Vilket är  konstigt, för jag har aldrig upplevt en sån striptease. Men så fick jag någon känsla av att jag någon gång varit ansvarig för att tima musiken med just ett såntdära uppslitande av en jacka. Men när skulle det ha varit?! Kanske har jag någon gång klippt ihop någon skämtfilm eller nånting nån gång? Men va, minns man inte det? Jag förstår verkligen, verkligen inte var det här kommer ifrån. Är det kanske bara ett svagt minne från nån annan film. Typ magic mike. Finns det någon avgörande scen där när någon ska tima musiken med en dansare?

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar