...
.
...

måndag 21 december 2015

*.*.*. Öl-Provning! .*.*.*





OBS! Med denna vlog vill jag inte göra reklam för alkoholdrickande på något sätt utan tvärtom rekommendera att man bara dricker det man tycker om i den mängd man mår bra av. Jag som har dålig koll på öl kände att jag kunde behöva kolla av vad som egentligen är min smak, om det är något jag faktiskt uppskattar.

Alkhol-konsumtion har så många dåliga sidor, och kan leda till så mycket dumt och farligt om man inte vet vad man håller på med. Det gör man inte om man inte testar. Men lova mig en sak - drick inte för någon annans skull, utan bara för er egen. Och om du är ung och inte har så bra koll - drick aldrig ensam. Alkohol påverkar en vare sig man vill eller inte och även om det inte känns. Ta det på allvar! Och kom ihåg att det ALDRIG finns anledning att dricka om man inte är sugen själv. Gör bara det DU vill.

Samtidigt finns det goda sidor av alkohol också. Och ni som vill ha lite inspo eller nåt kanske kan finna glädje i denna lilla video. För mig var det väldigt lärorikt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar