...
.
...

tisdag 8 december 2015

God morgon i dess rätta bemärkelse

Imorse scrollade jag som vanligt genom mitt insta-flöde. Likade hit och dit, bläddrade vidare. Och när jag var klar hade jag den här känslan av att jag verkligen var superglad för något jag sett, men jag hade redan glömt vad det var. Vet ni hur jag menar? Det ligger liksom på hjärnspetsen på nåt sätt. Sen kom jag på det.

Min kompis Johans kollektion. Alltså, den gjorde mig så himla glad! Inte minst för att jag verkligen, verkligen gillade den. Men också för att jag ser att det är just han som gjort den. Are you with me? Jag ser så himla mycket av den Johan jag lärde känna för snart två år sen i kollektionen. Jag får direkta flashbacks till hans mastiga, ljuvliga, processböcker - fyllda av materialprover, färger och kreativitet utan några som helst begräsningar. Det är dock absolut inte samma sak som då. Det är nåt helt nytt. Men ändå Johan. Så stolt! Och jag älskar det! Så det måste jag blogga om, tänkte jag.

I give you, Johan Balaz; Boundaries:

Foto: Kristian Lövenborg Bildkälla (& ev copyright)


Sen såg jag ett klipp på youtube som ju bara är så oerhört gulligt. Ni får se det också.




Och så kom jag att tänka på en grej som gjorde mig så oerhört glad igår.  Jag hittade nämligen Thomas Sikelius youtube. Hur FIN är han inte? Jag har alltid förespråkat killar i smink och han gör det så bra! Smäller av.

Bildkälla


I övrigt är det kasst väder och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen. Men en god morgon fick jag i alla fall!

Hoppas att ni har en fantastisk dag! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar