...
.
...

torsdag 3 december 2015

Hallåååååååååååå!

Här kommer ett BLOGG-inlägg!!


Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra här nu under Adventskalendern, om jag ska försöka få till ett blogg-inlägg om dagen också. Men de senaste dagarna har jag varit så himla trött, och haft så himla mycket, så då har jag tillåtit mig att nöja mig med vloggarna. Och det känns ju faktiskt rimligt. Så jag får se! Jag bloggar utöver när jag orkar - tror jag? Ni ska få era SumUps också såsmåningom...


Gillar ni Adventskalendern? Jag tycker det är skitkul och är så peppad på the vids to come! Ni verkar faktiskt tycka om den, om man tittar på statistiken. Så kul! Woho.

Den här veckan rensar jag ett förråd på mina grejer. Dvs. går igenom diverse (fem hundra miljoner) bananlådor osv. Ganska energikrävande men också rätt roligt. Mycket minnen! Nu ska jag käka frukost hörrni! Hoppas att ni får en...fantastisk dag! Peace Out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar