...
.
...

måndag 12 oktober 2015

Om jag vann några miljarder idag skulle jag...


..beställa hem en riktigt smarrig frukost. Nybakat Ciabatta, ekologisk skinka (så gott!! prova!), sallader, ostar, juicer, grönsaker, frukter, you name it. Avnjuta detta tillsammans med familjen.

..köpa fyrpunktsnät till kaninburen och byta ut hönsnätet jag har där just nu.

..googla hunduppfödare like a mad person.

Bildkälla

..åka på en resa. Kanske ensam. Freakin' enjoy! Bara semester & chill!

..åka och träffa mina vänner i Stockholm.

..skicka hit Aida från Danmark.

..åka på semester med Tora.

Bildkälla

..betala någon jag litar på för att på heltid undersöka olika välgörenhetsalternativ och intressanta projekt att investera i.

..se till att alla jag älskar får sitt absoluta drömboende, samt förse dem med alla de djur, inklusive skötare, de vill ha.

..betala tillbaka mina lån.

Bildkälla

Meen..åt precis en oproportionerligt god frukost bestående av havreknäcke, aprikosmarmelad, brännvinslagrad ost och mjölk, nätet får kanske bytas ut ändå så småningom, hunden och resorna får bli put on hold till mer energiska tider, vännerna lika så (♡), mitt optimala välgörenhetsprojekt väntar nog i framtiden, mina älskades drömboenden och djur får vi jobba på över lite längre tid och lånen...tja, de hör väl studentlivet till!

Känner att jag har det ganska bra ändå även om brainstormandet också är härligt. Kan klara mig utan allt ovanstående (just nu) och det gör det ju bara ännu mer tydligt att pengar inte är det som spelar någon roll i det stora hela. Nu ska jag spendera lite tid med de som fyller mitt hjärta med lycka och kärlek. Hoppas att ni också har möjligheten att göra det idag.


Dessa t ex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar