...
.
...

måndag 19 oktober 2015

"Men du, döda podden, så hörs vi."

Sa min kära syster Johanna när vi nyss talade i telefon. "Japp, puss." svarade jag och sen la vi på. Grejen är att det blev så vansinnigt dåligt ljud verkligen! Jätte-irriterande eftersom vi ändå försökte med mer komplicerade medel än sist, men det blev under all kritik. Så vi får tyvärr hoppa över den poden..! Den skulle hetat "Man läste tidningen i större utrustning". Haha. Men det blir inget med det. Vi hoppas på bättre lycka nästa gång helt enkelt..!

Här är en bild från vårt samtal där vi bröt ihop av skratt pga riktigt dålig sång också. Hehe. Först efteråt insåg vi att jag (lämpligen nog, med tanke på podens titel) tydligen hade en superstor snopp med mig i rummet. Så kan det gå. Extra fint med mitt avslappnade minspel till. 


Hoppas ni får en fantastisk dag! Jag ska försöka göra det bästa av min. Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar