...
.
...

måndag 5 oktober 2015

Fem beroenden jag håller i schack något sånär


Instagram
Nu har jag ju äntligen hittat ett sätt att få utlopp för all den inspiration jag får på instagram. Vilket gör att behovet att posta på mitt privata konto har dämpats lite. Men oj vad jag skulle kunna publicera. Bara för att det är kul! Men behärskar mig.

Bildkälla


Djur
Okej, nu har jag ju skaffat snart fem djur på fem månader vilket kanske inte låter så återhållsamt. Men det är ingenting mot vad jag egentligen skulle vilja göra. Gården skulle kunna vara så oerhört ockuperad av djur. Som jag hade mått då.

Bildkälla


Bloggen
Faktum är ju att jag just nu inte orkar/hinner så mycket mer än ett inlägg per dag. Men hade jag haft energin hade jag kunnat lägga halva livet på bloggen för att jag tycker det är så roligt. Men man måste ju göra annat också. Umgås med folk t ex.

Bildkälla


Egentid
Hade jag inte vetat bättre hade jag kunnat isolera mig totalt för att jag tycker det är så oerhört befriande att hänga med mig själv bara. Men sen älskar jag ju sociala sammanhang också, så får påminna mig om det. But I <3 Me.

Bildkälla

Musik
Jag skulle kunna lyssna på musik dygnets alla timmar om det inte vore för att livet bjöd på en massa annat jag inte vill missa. Det finns ju så mycket musik att höra! Hur ska jag hinna? Och med musiken är det ju bara att välja den känslan man vill uppleva och sätta på lämplig låt. Hur lyxigt är inte det? Musik kan ju vara den bästa uppfinningen någonsin.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar