...
.
...

torsdag 15 oktober 2015

Är dock rosa även IRL

Titta vad förskönande det här skumma photo booth-filtret var! Perfekt för en dag som denna. Idag har jag snäppet mer energi än igår. Såpass att jag orkade förära er med en bild på min nuna samt skriva mer än typ tolv ord. Tjohej! Har plöjt en hel del Gossip Girl det sista. Det är ju ändå en bra serie?? Väntar på att jag ska komma till de avsnitt jag inte sett...har precis börjat på säsong 3 och än är de inte här. Är typ livrädd att det ska gå utför. Och även väldigt negativt inställd till ett rykte jag en gång snappat upp om vem Gossip Girl egentligen är. Aah. Spoila inte! Ehum. Ehum. Ska idag förse Kasper med halm! Det ska bli spännande. Spännande? Hahaha. Jo men lite, se om han gillart. Fick halm av en fantastisk människa som körde hem det till mig och allt - så snällt, tack! Tjaa. Annars. Händer absolut ingenting. Ska klippa klorna på na också kanske. Kasper alltså. Vill ni se hur det går till?? Säg till om ni vill ha en vlog påt. Nu avslutar jag. Känner hur jag bara ordbajsar på. *Nostalgi till uppsats-tider.*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar