...
.
...

måndag 15 februari 2016

Yudeladiho

Här sitter jag och ser ut som det ägg jag omedelbart liknar när min lilla lugg inte är nedfälld. Fascineras över hur smooth jag ser ut i min webcam, väntar på att en video ska exportera och är allmänt redo för sömn. Jag har ju trott att det varit tisdag hela dagen och kämpat allt jag kunnat för att få färdigt vlogen till er idag. Tills min syster gav mig en reality check och jag kunde avsluta kvällen framför en film istället. 

Jag har verkligen slitit som ett litet djur med morgondagens vlog kan jag erkänna. Inte särskilt med innehållet så. Men jag håller på att lära mig ett nytt program. Och jag överdriver inte när jag säger att den, i det program jag använde tidigare, skulle blivit färdig på max 5 timmar...och att jag nu lagt säkert 20 h på den. My Lord vad segt det går när man måste lära sig hur vaaarje detalj går till. Men kul är det! Och när jag kommit in i det ordentligt hoppas jag kunna göra vloggarna lite mer som jag vill (bl a lägga in bilder osv).

Och vet ni. JAG HAR BILJETTER TILL BEYONCÉ i sommar!!

Lyckan speglas väl inte direkt i bilden nedan, men det är för att jag ska sova nu. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar