...
.
...

onsdag 24 februari 2016

Jante?

Men hallå, här sitter jag och snapar i godan ro och tror att jag har bloggat idag?! Det blir lätt så när jag spelat in en vlog. För då har jag liksom tänkt så mycket på er hela dagen att jag får för mig att jag varit inne och sagt hej. Men icke, ursäkta. 


Men apropå snap(chat). Som jag minns det, från när jag hade det för nåt år sen eller två, så blev man ju avsevärt mycket snyggare i appens dåliga upplösning. Trots en äckel-dag kunde man se ut som en riktig babe, även utan filter. Men nu blir jag fulare än i verkligheten? Vad hände där?? Nu kan jag vara gorgeous irl men verkligen behöva kämpa för att inte se ut som en överkörd amöba eller utdöd grottart. Waddup with that?! Inte för att utseendet spelar så stor roll, snapar oavsett bara med folk som inte bryr sig... Men. Fattar inte bara. För ful är jag ju inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar