...
.
...

torsdag 18 februari 2016

Vad händer??

Här sitter jag lite småfrusen och försöker övertyga mig om att vintern är en kul grej. Är ju så redo för vår och värme att jag nästan vänder och går in igen när jag möter mer, ny snö utanför dörren på morgonen. Orkar inte mer!! Men nu är det ju februari och våren jag längtar så mycket efter lär ju inte infinna sig förrän om en månad eller två. Så måste fixa denna attityd. Hur?? 

Har en riktigt skum grej på min haka för övrigt. Ni vet när det inte liksom ens är en finne längre utan bara är där som ett sår som inte är ett sår vars uppgift är att vara intensivt röd och stjäla uppmärksamheten från andra eventuellt mer attraktiva delar av ens ansikte. Låt mig va! Aja. Får leva med detta mysterium. 



Och återigen har femtio pers varit inne på mitt Valentines-inlägg idag. Vad gör ni? Haha. 

Sen undrar jag också var jag kan ha hört Downtown med Macklemore och Ryan Lewis första gången? För varje gång jag hör den blir jag typ helt nostalgisk och känner fler känslor än vad som verkar rimligt. Lite som om den varit med i nån stark filmscen eller om man utbytt en särskild blick när den spelats. Men minns ingenting om det?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar