...
.
...

onsdag 4 maj 2016

Oerhört konstig vandring

Imorrn börjar Dalslands Konstvandring! Här på gården bjuds det torsdag-söndag på:

Konst 

Min käre svåger Patrick ställer ut..! I galleriet i ladan hänger nu ett helt gäng fantastiska verk. Kom och kolla!! Och köp, om ni vill. Först till kvarn! (I guess?) 


Denna arma själ

Kanske. Men jag bor ju här! Så vill ni träffa mig finns det rätt goda chanser..! Om jag inte är utslagen och gömmer mig. Återstår att se. *lockar*


Fika

Inte just detta fika dock. Det som kommer säljas i vårt café (till förmån för Världens Barn!) är inte på plats än och jag har ingen aning om vad det är för nåt. Men grundat på tidigare erfarenheter lär det vara delicious, det är några från Kroppefjälls asylboende som står för bakandet..! 



Dessa två mjuk-bollar

Står absolut inte till bjuds. De är så mina att det ryker om det. Men ni kanske kan skymta dem! Och om ni frågar om lov och har tur få hälsa också. 


En makalöst vacker, dalsländsk gård i vårskrud

Aaaah. Se det som en snabb-retreat. Eller en lång. För ni är välkomna 11-18.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar