...
.
...

torsdag 4 december 2014

4 - Husdjur!

Skaffa ett! Man ångrar aldrig ett husdjur! som man.....säger....... Men seriöst. Djur är ju typ det bästa som finns. Så himla söta, fina, sköna och om man har god smak mjuka att klappa på. De är som ett gulligt barn fast de är (blir i alla fall rätt snabbt) en vuxen individ - en buddy. De har personlighet och charm, de vill dig alltid (..) väl och dina vänner vill komma hem till dig om du har ett. Du kan alltså köpa en vän som får dina vänner att älska dig ännu mer. Men vännen du köper kommer alltid älska dig mest. Yey. .... Det kan hända, om du skaffar ett husdjur, att du kommer behöver offra nånting now and then. Men det är alltid värt det. För du i din tur blir betald med kärlek, dårå. Här kommer några tips på djur du kan göra till din roomate.


Jag vet inte exakt vad det här är, om det är lagligt att ha boende hos sig, eller om den ens existerar på riktigt. Men oavsett tycker jag ändå att man köper denna adooorable puppy or whatever thing om man får chansen.


Bildkälla
*Häftig inandning med efterföljande dramatisk tystnad och eventuella hjärtproblem.* Alltså! Det kan vara så att den här lilla valpen är hög på droger. Eller så kan det vara så att den bara älskar en skiiiiitmycket och att man måste HA den så man kan älska den tillbaka. Jag är ju cirka tvåhundra procent övertygad om det sistnämnda.


Bildkälla
Personligen skulle jag kanske inte haft mina kattungar i en kopp på bordet,  jag skulle framför allt inte haft de där kopparna över huvudtaget. Men man vill ju typ inhalera deras söthet så kanske att man skulle kolla upp om det finns en sån där astma-pryl som de får plats i. Skoja. Jag skulle ha dem i ansiktet och låta dem borra in sina små huvuden i min halsgrop - heeela tiden. Omagaad!


Bildkälla
Behöver jag ens motivera???????? ÖRONEN. TASSARNA. LILLA NOSEN. !!!


Bildkälla
Såhär, minus tänderna och eventuella rovdjursinstinkter, känner jag när jag ser de här bilderna. GE MIG - liksom. Men nu bor jag tyvärr på ett ställe där man inte får ha husdjur (????? tror de är i maskopi med någon ond), så ni måste kompensera för alla de djur jag skulle haft om jag hade kunnat. Fattar ni vad många djur utan hem det finns där ute, som behöver er. Och framförallt som ni behöver då. Have fun! Klappa på. Feeeel the love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar